Scope of Educational Administration
تعلیمی انتظامیہ کا دائرہ کار
فائول نے انتظامیہ کو منصوبہ بندی کرنے ، منظم کرنے ، کمان کرنے ، کوآرڈینیشن کرنے اور تعلیم کو کنٹرول
کرنے کا ایک طریقہ سمجھا۔ منصوبہ بندی ایک دانشورانہ سرگرمی ہے ، جو حقائق اور اصولوں کی بنیاد پر انجام دی جاتی
ہے۔ وہ اپنی سرگرمیوں کا منصوبہ اس طرح بناتا ہے کہ جس مقاصد کے لئے یہ وجود میں آیا ہے اسے حاصل کیا
جاسکے۔ انتظامات کے ذرائع کو منظم کرنا ، جس کے ذریعہ باہمی روابط کے ساتھ ساتھ لوگوں کے لئے آرڈر ، مواد ،
طریقہ کار ، علم اور کام ہوسکے۔ کمانڈ یا سمت میں منصوبوں اور فیصلوں پر عمل درآمد شامل ہے اور عملے کو اپنا کام
انجام دینے پر مجبور کرتا ہے۔ کوآرڈینیشن کے لئے پروگرام میں شامل تمام عناصر کو متحد انداز میں ہم آہنگی کی
ضرورت ہے۔ اس میں انتظامیہ میں شامل تمام
افراد کا تعاون حاصل کرنا ہے۔
قابو سے ہم دیکھ سکتے ہیں کہ ہر چیز اصولوں کے مطابق عمل میں لائی جاتی ہے ، جو ہدایات میں رکھی گئی ہیں ، دوسرے
الفاظ میں ، یہ
تشخیص ہے۔
فیویل کا آئیڈیا گلک اور ارووک نے مزید تیار
کیا۔ انتظامیہ کے فرائض کے فارمولے کو شامل کرتے ہوئے ، POSDCORB
کہا جاتا ہے۔
Planning
منصوبہ بندی
Organizing
منظم کرنا:
Staffing
بجٹ:
یہ
مالی منصوبہ بندی ، اکاؤنٹنگ اور کنٹرول ہے۔عملہ:
اہلکار عملہ کو چمکانے اور تربیت دینے اور
کام کے لئے سازگار حالات برقرار رکھنے کا کام کرتے ہیں۔
Directing
ہدایت:
یہ مستقل طور پر فیصلے کرنا اور مخصوص اور عام احکامات اور ہدایات پر فیصلہ کرنا اور انٹرپرائز کے استاد کی حیثیت
سے خدمات
انجام دینا ہے۔
Coordinating
رابطہ:
کام کے مختلف حصوں کو باہم وابستہ کرنے کا یہ
اہم پہلو ہے۔
Reporting
رپورٹنگ:
ان ریکارڈوں کو رکھنا جو ایگزیکٹو کے لئے جوابدہ ہیں اور اسے کیا ہو رہا ہے اس کے بارے میں بھی آگاہ کریں ،
اور اپنے آپ کو اور اپنے ماتحت کو ریکارڈوں کی تحقیق اور معائنہ کے ذریعے آگاہ کرتے رہیں۔
Budgeting
بجٹ:
Planning
منصوبہ بندی:
اس میں اہداف کی نشاندہی اور درجہ بندی اور کام کی گنجائش شامل ہے۔ اس حالت کو ظاہر کرنے کے لئے بھی
یہ سمجھا جاتا ہے کہ
مقاصد کے حصول کو متاثر کرنے والے بھی ہیں۔
Organizing
منظم کرنا:
Decision Making
فیصلہ کرنا:
ایگزیکٹو فیصلے کا یہ فن ہے کہ وہ مناسب سوالات اٹھائے جائیں جو پہلے سے بالغ نہیں ہوتے ہیں اور جو موثر ہو
سکتے ہیں اور ان
کو عملی جامہ پہنایا جاسکتا ہے۔
Stimulating
حوصلہ افزا:
ایک کامیاب منتظم اہداف کے حصول کے لئے باضابطہ تعاون حاصل کرنے کے لئے تنظیم کے ممبر کو محرک
فراہم کرنے کی تمام تر کوششیں کرتا ہے۔ وہ اختیار کے استعمال سے گریز کرتا ہے۔ وہ مخصوص سمت نہیں
دیتا ہے
بلکہ تخلیقی صلاحیتوں کے اعلی درجے کو حاصل کرنے میں ان کی مدد کرتا ہے۔
Coordinating
رابطہ:
اس سے لوگوں اور اس چیز کے مابین مناسب تعلقات کا آغاز ہوتا ہے جو تنظیم کو مقاصد کے حصول کے لئے
ضروری ہوتا ہے اور فرائض اور ذمہ داریوں کی الاٹمنٹ میں شامل ہوتا ہے جو افراد کی تمام سرگرمیوں کو
منظم
کرنے میں مدد کرتا ہے۔
Communicating
بات چیت:
یہ ایک ایسا عمل ہے جس کے ذریعہ براہ راست معلومات ، نظریات ، وضاحتیں اور سوالات ایک فرد سے
دوسرے گروہ تک پہنچائے جاتے
ہیں۔ مواصلات کے عمل کے تین چینلز ہیں:
1. اوپر کی بات چیت اساتذہ سے لے کر پرنسپلوں سے لے کر ضلعی عہدیداروں تک اور نظامت
وغیرہ تک ہے۔
افقی مواصلات ، جو کارکنوں کی ایک ہی سطح کے ساتھ چلتی ہے اور ساتھیوں کو تنظیم کی سرگرمیوں کے ساتھ
بات چیت کرنے کے قابل بناتی ہے۔ محکومیت یا برتری کی کوئی صورتحال نہیں ہے۔
ڈاونورڈ کمیونیکیشن ، جہاں مواصلات کے نظریات ، تجاویز اور احکامات کا بہاؤ ، سینئر افسران کی طرف سے
جونیئرز کی طرف ہے۔
Evaluating
تشخیص:
اس عمل میں جو بھی سرگرمیاں انجام دی جاتی ہیں ، ان کو جانچنے کے لئے ڈال دیا جاتا ہے تاکہ اس حد کو معلوم
کیا جاسکے کہ انہوں نے مقررہ اہداف کی تکمیل میں کامیابی فراہم کی۔ یہ کمزور مقامات کو تلاش کرنے اور خامیوں
کو دور کرکے مستقبل میں بہتری لانے کے لئے کیا گیا ہے۔ تشخیص کوآپریٹیو اسٹڈیز ، سروے ، ٹیسٹنگ پروگراموں ،
رائے عامہ رائے شماری وغیرہ کے ذریعہ کیا جاتا ہے۔ انتظامی ترتیب کو یہ بھی دیکھنا چاہئے کہ نظام کے کام میں لچک
اور حرکیات کو متعارف کرایا گیا ہے۔ تعلیم انتظامیہ سخت اور مستحکم نہیں ہوسکتی ہے۔ انتظامیہ تعلیم میں آزادانہ
طور پر تجربات ، آزمائش اور غلطیوں کی اجازت دی جانی چاہئے۔ آزادی تعلیم کی روح ہے۔ تعلیمی انتظامیہ کو
اہداف اور نظریات کو طے کرنے اور ان کو عملی جامہ پہنانے کی آزادی سے لطف اندوز ہونا چاہئے۔ منتظمین کے
طرز عمل میں ایک تبدیلی ہونی چاہئے جو انگوٹھے کے نقطہ نظر کے اصول کی بجائے آزادانہ ذہنیت اور تفتیش
کے جذبے کو اپنائیں ، جس نے قائم رہنے کی کوشش کی ، اگرچہ وہ بے معنی ہیں۔ کم از کم ہر تین سے پانچ سال
کے دوران وقتا فوقتا جائزہ لینے کا عمل ایک پرانا رد کرنے اور نئے طریقوں کو متعارف کرانے کے لئے ایک اہم
انتظامی عمل ہے ، بین ریاستی رابطے کو مضبوط بنانا چاہئے اور مختلف ریاستی طریقوں کے تقابلی تجزیے کی حوصلہ
افزائی کی جانی چاہئے۔ منصوبہ بند منصوبوں کی تفصیلی پروگرامنگ کی تکنیکوں کا ارتقاء اور ان میں تربیت دے
کر قومی انسٹی ٹیوٹ آف ایجوکیشنل پلانرز اینڈ ایڈمنسٹریٹر کی ذمہ داری ہونی چاہئے۔ افسران پر مبنی نظام جہاں
زیادہ تر کام
اپنی سطح پر افسران کریں گے ان پر عمل کیا جائے۔
For
more notes CLICK HERE
CLICK
HERE for more about Shaheen Forces Academy
CLICK
HERE to learn How to live in a Right Way?
CLICK HERE
to learn about Research Work
CLICK HERE about
the notes of Measurement & Evaluation
CLICK
HERE to write best Lesson Plans
CLICK HERE
to learn about Educational Psychology
CLICK HERE
to learn about Teaching of Mathematics (Method)
CLICK
HERE for Educational Leadership &
Management
Subscribe
our YouTube channel to join Pak Army, Navy & PAF
Visit
our Website HERE
Install
our mobile application for notes & MCQs HERE
Follow this page for more updated Knowledge
No comments:
Post a Comment