Monday, July 26, 2021

Scope of Educational Administration

 


Scope of Educational Administration

 تعلیمی انتظامیہ کا دائرہ کار

فائول نے انتظامیہ کو منصوبہ بندی کرنے ، منظم کرنے ، کمان کرنے ، کوآرڈینیشن کرنے اور تعلیم کو کنٹرول

کرنے کا ایک طریقہ سمجھا۔ منصوبہ بندی ایک دانشورانہ سرگرمی ہے ، جو حقائق اور اصولوں کی بنیاد پر انجام دی جاتی

 ہے۔ وہ اپنی سرگرمیوں کا منصوبہ اس طرح بناتا ہے کہ جس مقاصد کے لئے یہ وجود میں آیا ہے اسے حاصل کیا

جاسکے۔ انتظامات کے ذرائع کو منظم کرنا ، جس کے ذریعہ باہمی روابط کے ساتھ ساتھ لوگوں کے لئے آرڈر ، مواد ،

 طریقہ کار ، علم اور کام ہوسکے۔ کمانڈ یا سمت میں منصوبوں اور فیصلوں پر عمل درآمد شامل ہے اور عملے کو اپنا کام

انجام دینے پر مجبور کرتا ہے۔ کوآرڈینیشن کے لئے پروگرام میں شامل تمام عناصر کو متحد انداز میں ہم آہنگی کی

 ضرورت ہے۔ اس میں انتظامیہ میں شامل تمام افراد کا تعاون حاصل کرنا ہے۔

 

قابو سے ہم دیکھ سکتے ہیں کہ ہر چیز اصولوں کے مطابق عمل میں لائی جاتی ہے ، جو ہدایات میں رکھی گئی ہیں ، دوسرے

 الفاظ میں ، یہ تشخیص ہے۔

فیویل کا آئیڈیا گلک اور ارووک نے مزید تیار کیا۔ انتظامیہ کے فرائض کے فارمولے کو شامل کرتے ہوئے ، POSDCORB کہا جاتا ہے۔

Planning

منصوبہ بندی

اتھارٹی کے باضابطہ ڈھانچے کا قیام جس کے ذریعے کام کے سب ڈویژنوں کا اہتمام کیا جاتا ہے ، متعین کردہ مقاصد
کے لئے تعین اور مربوط ہوتے ہیں۔

Organizing

منظم کرنا:

اتھارٹی کے باضابطہ ڈھانچے کا قیام جس کے ذریعے کام کے سب ڈویژنوں کا اہتمام کیا جاتا ہے ، متعین کردہ
مقاصد کے لئے تعین اور مربوط ہوتے ہیں۔

Staffing

بجٹ:

یہ مالی منصوبہ بندی ، اکاؤنٹنگ اور کنٹرول ہے۔عملہ:

اہلکار عملہ کو چمکانے اور تربیت دینے اور کام کے لئے سازگار حالات برقرار رکھنے کا کام کرتے ہیں۔

Directing

ہدایت:

یہ مستقل طور پر فیصلے کرنا اور مخصوص اور عام احکامات اور ہدایات پر فیصلہ کرنا اور انٹرپرائز کے استاد کی حیثیت

سے خدمات انجام دینا ہے۔

Coordinating

رابطہ:

کام کے مختلف حصوں کو باہم وابستہ کرنے کا یہ اہم پہلو ہے۔

Reporting

رپورٹنگ:

ان ریکارڈوں کو رکھنا جو ایگزیکٹو کے لئے جوابدہ ہیں اور اسے کیا ہو رہا ہے اس کے بارے میں بھی آگاہ کریں ، 

اور اپنے آپ کو اور اپنے ماتحت کو ریکارڈوں کی تحقیق اور معائنہ کے ذریعے آگاہ کرتے رہیں۔

Budgeting

بجٹ:

یہ مالی منصوبہ بندی ، اکاؤنٹنگ اور کنٹرول ہے۔

Planning

منصوبہ بندی:

اس میں اہداف کی نشاندہی اور درجہ بندی اور کام کی گنجائش شامل ہے۔ اس حالت کو ظاہر کرنے کے لئے بھی

یہ سمجھا جاتا ہے کہ مقاصد کے حصول کو متاثر کرنے والے بھی ہیں۔

Organizing

منظم کرنا:

تنظیم کا مطلب یہ ہے کہ وہ اقدامات کریں جس کے ذریعہ ، جو لوگ انتظامیہ میں شامل ہیں وہ ایک دوسرے 
کے ساتھ باہمی تعاون کے ساتھ رہتے ہیں اور اپنی صلاحیتوں کی مشترکہ سرگرمی میں اپنا بھرپور حصہ ڈالنے
کے لئے تیار ہیں اور ان کی توانائوں کا زیادہ سے زیادہ استعمال کیا جاتا ہے۔

Decision Making

فیصلہ کرنا:

ایگزیکٹو فیصلے کا یہ فن ہے کہ وہ مناسب سوالات اٹھائے جائیں جو پہلے سے بالغ نہیں ہوتے ہیں اور جو موثر ہو

سکتے ہیں اور ان کو عملی جامہ پہنایا جاسکتا ہے۔

Stimulating

حوصلہ افزا:

ایک کامیاب منتظم اہداف کے حصول کے لئے باضابطہ تعاون حاصل کرنے کے لئے تنظیم کے ممبر کو محرک 

فراہم کرنے کی تمام تر کوششیں کرتا ہے۔ وہ اختیار کے استعمال سے گریز کرتا ہے۔ وہ مخصوص سمت نہیں

دیتا ہے بلکہ تخلیقی صلاحیتوں کے اعلی درجے کو حاصل کرنے میں ان کی مدد کرتا ہے۔

Coordinating

رابطہ:

اس سے لوگوں اور اس چیز کے مابین مناسب تعلقات کا آغاز ہوتا ہے جو تنظیم کو مقاصد کے حصول کے لئے 

ضروری ہوتا ہے اور فرائض اور ذمہ داریوں کی الاٹمنٹ میں شامل ہوتا ہے جو افراد کی تمام سرگرمیوں کو

منظم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

Communicating

بات چیت:

یہ ایک ایسا عمل ہے جس کے ذریعہ براہ راست معلومات ، نظریات ، وضاحتیں اور سوالات ایک فرد سے

 دوسرے گروہ تک پہنچائے جاتے ہیں۔ مواصلات کے عمل کے تین چینلز ہیں:


1. اوپر کی بات چیت اساتذہ سے لے کر پرنسپلوں سے لے کر ضلعی عہدیداروں تک اور نظامت

وغیرہ تک ہے۔ 

افقی مواصلات ، جو کارکنوں کی ایک ہی سطح کے ساتھ چلتی ہے اور ساتھیوں کو تنظیم کی سرگرمیوں کے ساتھ

 بات چیت کرنے کے قابل بناتی ہے۔ محکومیت یا برتری کی کوئی صورتحال نہیں ہے۔ 

 ڈاونورڈ کمیونیکیشن ، جہاں مواصلات کے نظریات ، تجاویز اور احکامات کا بہاؤ ، سینئر افسران کی طرف سے

جونیئرز کی طرف ہے۔

Evaluating

تشخیص:

اس عمل میں جو بھی سرگرمیاں انجام دی جاتی ہیں ، ان کو جانچنے کے لئے ڈال دیا جاتا ہے تاکہ اس حد کو معلوم 

کیا جاسکے کہ انہوں نے مقررہ اہداف کی تکمیل میں کامیابی فراہم کی۔ یہ کمزور مقامات کو تلاش کرنے اور خامیوں

 کو دور کرکے مستقبل میں بہتری لانے کے لئے کیا گیا ہے۔ تشخیص کوآپریٹیو اسٹڈیز ، سروے ، ٹیسٹنگ پروگراموں ،

 رائے عامہ رائے شماری وغیرہ کے ذریعہ کیا جاتا ہے۔ انتظامی ترتیب کو یہ بھی دیکھنا چاہئے کہ نظام کے کام میں لچک

 اور حرکیات کو متعارف کرایا گیا ہے۔ تعلیم انتظامیہ سخت اور مستحکم نہیں ہوسکتی ہے۔ انتظامیہ تعلیم میں آزادانہ

 طور پر تجربات ، آزمائش اور غلطیوں کی اجازت دی جانی چاہئے۔ آزادی تعلیم کی روح ہے۔ تعلیمی انتظامیہ کو

اہداف اور نظریات کو طے کرنے اور ان کو عملی جامہ پہنانے کی آزادی سے لطف اندوز ہونا چاہئے۔ منتظمین کے

 طرز عمل میں ایک تبدیلی ہونی چاہئے جو انگوٹھے کے نقطہ نظر کے اصول کی بجائے آزادانہ ذہنیت اور تفتیش

 کے جذبے کو اپنائیں ، جس نے قائم رہنے کی کوشش کی ، اگرچہ وہ بے معنی ہیں۔ کم از کم ہر تین سے پانچ سال 

کے دوران وقتا فوقتا جائزہ لینے کا عمل ایک پرانا رد کرنے اور نئے طریقوں کو متعارف کرانے کے لئے ایک اہم

 انتظامی عمل ہے ، بین ریاستی رابطے کو مضبوط بنانا چاہئے اور مختلف ریاستی طریقوں کے تقابلی تجزیے کی حوصلہ 

افزائی کی جانی چاہئے۔ منصوبہ بند منصوبوں کی تفصیلی پروگرامنگ کی تکنیکوں کا ارتقاء اور ان میں تربیت دے

 کر قومی انسٹی ٹیوٹ آف ایجوکیشنل پلانرز اینڈ ایڈمنسٹریٹر کی ذمہ داری ہونی چاہئے۔ افسران پر مبنی نظام جہاں

 زیادہ تر کام اپنی سطح پر افسران کریں گے ان پر عمل کیا جائے۔

For more notes CLICK HERE

CLICK HERE for more about Shaheen Forces Academy

CLICK HERE to learn How to live in a Right Way?

CLICK HERE to learn about Research Work

 CLICK HERE about the notes of Measurement & Evaluation

CLICK HERE to write best Lesson Plans

CLICK HERE to learn about Educational Psychology

CLICK HERE to learn about Teaching of Mathematics (Method)

CLICK HERE for Educational Leadership & Management

Subscribe our YouTube channel to join Pak Army, Navy & PAF

Visit our Website HERE

Install our mobile application for notes & MCQs HERE

Follow this page for more updated Knowledge


No comments:

Post a Comment

Purpose and Need of Supervision

  Purpose and Need of Supervision    مختلف تعلیمی ماہرین نے نگرانی کے مقصد کے حوالے سے مختلف آرا پیش کی ہیں۔   ان کا خلاصہ مندرجہ ذیل کے ط...